hallåååå

Hej, kom nyss hem från Byn... de var ganska mkt folk men inte så mycket som ja trodde de skulle vara =/ nu sitter jag här och äter godishalsband som jag fick av Amanda :D

         



Hittade dock några söta saker:'
 

Efter de så fikade på vårat jätte jätte gulliga rosa fik, jag åt en chokladboll och en cola. Asså de e helt sjukt va ja har fikar nu på lovet, Men ja och Amanda ska snart börja trääna...(fuck va drygt)

 

E de halloween snart lr Oo


där borta hittade jag Systrarna Åkerström

                            

                                  åsså världens sötaste Amanda


Nu sitter Ida och tjatar sönder mej om att ja ska måla hennes naglar, så ja ska gå nu /är ja inte världens bästa lilla syster ? ^

Kommentarer
Postat av: världens sötaste amanda

HAHAHA

hur ja ser ut!

2008-10-30 @ 20:27:21
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0