Heej :)

Asså Therese bara så du vet så kommer jag fortsätta lägga ut bilder på dej, och jag som nyss hade slutat.

Om du vill att jag ska sluta så vet du va du ska göra!!


                                       

aaja igår var jag på stan och hittade lite saker:


                                                          

                                                           

 

              Man kan ju inte gå på stan utan att fika, så de blev kladdkaka och en cappucino.

Ja hittade bara ett par skor och exakt samma svarta byxor som jag redan har....men de e ju kul att ha 2 st :)

idag fick ja hem skolkorten, dom blev inte såå hemska som jag trodde att dom skulle vara men dom blev fan inte fina !!! de enda som jag saknar är mitt hår! Klippte mej förra veckan. Ja sa att hon skulle ta bort de slitna och plötsligt var 10 cm borta...okey 5 cm men ändåå. Fattade inte att de blev så kort först jag såg korten.


Idag har jag Bella och Amanda varit och fikat, de va jätte länge sen de bara va vi 3. så de va riktigt mysigt. Nu ska jag gå och färga Idas hår.

pusseli pusseli ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

snygga skor !:)

2008-10-29 @ 12:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0