Trött!!

Asså jag har varit trött i 2 veckor nu. Jag vet inte om det är för att jag sover för lite eller för att det har blivit så mörkt ute?
Men det är ju hur mysigt så helst när man kan börja tända ljus( Även om mamma började för 1 månad sen ;P)


     

                                                


I alla fall så har Pappa köpt jätte mycket vitaminer. C-vitaminer, fisklever tabletter (blääää) , nå speciella tabletter och nå jätte starka vitaminer som innehåller jätte mycket järn så jag får se om jag blir piggare:D
 

Eller så kanske jag pluggar för mycket? Det känns som om det är det ändå jag gör när jag kommer hem. Jag måste nog börja göra något på lektionen, men det finns ju så mycket annat som lockar på datorn. ;)


tro eller ej men nu ska jag fortsätta med Engelskan


Ha de bra /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0