Trött!

Hej asså jag har typ int skrivit på skiit länge!! I fredas så for jag och Therese till pite (de var en klassfest vi skulle på ) när vi kom fram träffade vi Thereses pojkvän och sen for vi till Anton. Det första jag såg när jag kom fram till lägenheten var 6 killar som satt och spelade dator... både jag och Therese vart inställda på att de skulle bli en ganska tråkig kväll.


Men de blev de inte, efter ett tag hade man nästan lärt känna alla, men sen kom de några som typ var...13 kanske. Men då gick vi som var me varandra under kvällen ut. De hände en jätte läskig sak, de kom typ fram ett gäng killar som var några år äldre än oss, dom sa att vi hade slängt vattenballonger på deras bilar...ja orkade inte ens lyssna på vad dom sa så ja gick in.


Efter de gick vi tillbak till lägenheten. Då hände massa saker som jag inte orkar berätta.

När klockan var kring 1 var de dags att fara hem till Robert ( som vi skulle sova hos) och plötsligt märker jag att jag har tappat bort min börs. De konstiga är att jag inte hade använt den under hela kvällen så nån har nog tagit den / =


i alla fall när (jag, Therese, Robert, Mattias och Daniel) kom hem till Robert vart det mycke roligare! Therese och Daniel somnade typ dirr. Men ja Rob. och Mattias spelade kort och var allmänt lejda :P


Så ja somnade typ kring...4. När jag vaknade var Mattias och Robert borta, men dom kom tillbak på morgonen kring typ 9. Sen for jag och Therese och åt på Sunes, då kom Therese på att hon hade glömt sina skor i lägenheten som vi var hos kvällen innan, och Anton hade farit bort, så hon fick gå runt i högklackat hela dan. Sen for vi hem, ja var såå trött hela dan, och när jag nyss hade somnat så ringde Amanda och påminde mej om att vi skulle gå ut me hundarna. Så då var de bara att gå upp och fara till Amanda. Sen somnade jag kring 10 och vaknade 12 dan därpå (idag) efter att ha sovit i 14 timmar så var jag ganska utvilad. och Idag har jag varit me Therese.

    


pusspuss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag frågade ju om du verkligen orkade följa med!

Du skulle ha sagt att du var för trött din lilla lus! :)

2008-10-27 @ 10:16:49
Postat av: Robert

Sakna du oss när du vakna ? =)

2008-10-27 @ 17:05:51
Postat av: Amanda

Ta bort bilden på mig fort som f*n!

Annars hämnas jag .... (;

2008-10-29 @ 18:01:00
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0