sunday

Tjaaa i morse vaknade jag med huvudvärk (sov nog för mycket) men efter att farit och badat i en halvtimma
kändes det mycket bättre! Kring 2 for jag mamma och Ida till Lottas nya affär och tittade på några nya saker
som hade kommit in.

 

                                                           Mina favoriter ;P

Men hon hade massa andra fina saker åxå 

         
    
          

  

Och nu är jag hemma med mina nya bästa vänner Ben and Jerry :P måste snart börja plugga : (
har svenska redovisning i morgon :S men de ska nog gå bra för jag har gjort en powerpoint :D
 nä nu ska jag sluta blogga efterom jag bara skriver för att inte behöva plugga :P  

hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0