skooola

I morse var det jätte jobbigt att gå upp. Varför måste man börja 8? så onödigt, det skulle vara mycket bättre om man började 9. men då måste man ju gå en timma extra och det är ju också drygt. Svårt dedär!


Nu har jag utveckling där man ska skriva om en leksak och sedan utgå från Vygotski och Piaget metoden. Hallå de e ju skit svårt !! jag har hittat världens sötaste leksak. En skata hahahaha det är en ekologiskt mjukis djur som man kan lägga in i mikron om man vill att den ska vara varm eller i frysen om man vill att den ska vara kall. Det lät ju skit mysigt eller hur?

                                                          

                                                                                          Visst är den sööt?


Idag slutar jag klockan 1. sköönt!! När jag komme hem ska jag simma, Jag har jätte ont i nacken så det blir nog riktigt bra. Sen blir det nog att plugga :/ har redovisning i dag och på fredag, data rapport och engelska prov nästa vecka. Men det var inte så farligt men det känns ändå som att det är jätte mycket.


Igår var det desperate housewives asså de e såååå bra!! själv har men ju alla boxar :D funderar på att köpa sex and the city boxarna också.

                                                
                                                            

Nu slutar vi hugs. <3


Kommentarer
Postat av: Hon i skokartongen

vi har också jobbat på piagets teori.

Faktist väldigt intressant :)

2008-10-08 @ 17:11:33
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Klara

Seriöst, jag måste ha det där gosedjuret. Var köper man det?? : O

2008-10-09 @ 17:19:42
URL: http://klarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0