Shall we dance?

Här sitter man med mamma och pappa och ser på Shall we dance. PÅ EN FRDAGS KVÄLL!!!

Men jag tror att det är det jag behöver för jag har varit såååå trött dom senaste dagarna! Jag har inte ens nå roliga bilder att he in. Ska kolla på datorn om ja har nån på Therese ;)


vad har jag gjort i dag då? Jaa du inte så mycket, varit i skolan, sett på TV ätit och ser på TV. Det har varit min intensiva dag.


Vad tycker ni om blondinbellas blogg? Jag tycker att den suger. Den handlar typ om politik och om hennes nya pällser. DJURPLÅGERI jag vet att det finns flera som tycker samma sak, Men det finns ju dom som också tycker om hennes blogg och det är ju bra :):) själv föredrar jag kenzas.


Nu är det typ bestämt, det blir Umeå till nyår. Det kommer att bli riktigt kul !!!jag och nåra tjej kompisar ska fara på livskraft. Var där förra året och det var skiiiiiit kul. (fast det var i Älvsbyn) men det kan vara roligt att prova på något nytt :)


Och det skämmigaste är att jag redan har köpt klänningen som jag ska ha ; )


                              
                                                  Den ser stor ut men det är xs och den är ganska kort

                                                                     
             

Jag ska göra om mitt rum och funderar på hur jag ska ha det skicka gärna förslag för jag har typ ingen aning om hur jag ska ha de : / det enda jag vet är att jag ska ha en 180 säng.

                                     


                    syrans rum (ovanför sängen) funderar på att ha en sån text där det står sweet dreams i ljus rosa.


                                    haha lägg märke till den lilla ugglan i högra hörnet som jag har gjort till min sis ;P

 

Nä nu är det väll bara att fortsätta se på TV med min mamma och pappa. Puss och kraam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0