Såååå lejda :P

asså i dag har jag och Therese varit helt galna:P

                                                         

                                                                       hahah fixade lite me bilden :P
 
om ni undrar vad vi har i pannan sä är det post it lappar där vi har skrivit lita saker. sen gick vi runt så på skolan.

 

Hela historian: det började med att våran lärare Anna skulle prata med olika grupper, och när vi var klara så hade vi inte så mkt att göra, efter att kollat runt i Bellas pennfack hittade Therese post it lappar, Therese är ju som hon är så hon tyckte att jag skulle skriva nåt på det och sen limma fast det på pannan. Och det gjorde jag ju. :D sen gjorde hon likadant på mej. Efter det hade vi lite brottning så tog jag ett skit roligt kort på Therese som hon självklart försökte hon ta bort, (och hon klarade det ) så tog hon min mobil och så då vart det att leka ta fatt i hela skolan. Gissa om alla stirrade!!


och så har vi hållt på hela dan.


Aja nu ska jag se på TV. Och eftersom mamma och pappa har hyrt en film så de blir lite familjemyys.



                 

pusspuss (känner ni igen läpparna?)


Kommentarer
Postat av: Matilda

sötnos :) saknar dig! <3

2008-10-29 @ 10:28:53
URL: http://www.metrobloggen.se/matiildandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0