Hello winter

Nu tror jag inte att det är så länge kvar innan det är vinter, och det som nyss kändes att sommaren kom. Men det är fasiken bättre en de här skit vädret...


Jag var hos farmor och farfar i helgen, och på väg dit så var det snö!!!
 
                                                  

                                                  
                       hahaha jag vet inte om det syns så bra men det är i alla fall snö på sidan av vägen.


Ett annat vinter tecken är att det var frost på brevlådan i morse (vet inte om det har varit det förut men jag la märke till det i morse^^ )

asså de e ganska konstigt att alla tjatar om vårtecken, och ingen pratar om vintertecken. Kanske eftersom typ alla blir deppiga av vintern / =


Men en positiv sak när det blir mörkare är att höstmodet kommer ^^( men nu har det ju redan kommit =/ )
 
                                    

Själv sitter jag här och pluggar på medicinsk grundkurs. De e såååå tråkigt, "jag dööör" som jag har börjat säga ^^ dom flesta tycker nog att de e ganska jobbigt att jag säger det hela tiden!!

                                    

   

nice smile !!
nä nu ska jag gå och.....nä ja vet it va ja ska göra men jag orkar it skriva nå mer om jag säger så...
kjaamisar/E

Kommentarer
Postat av: Amandy

Vintern är inte deppig.

Vintern är helt underbar, med snötäcken och mörka eftermiddagar. Mysmysmys!

2008-10-22 @ 21:49:28
URL: http://httpherrkantarell.blogspot.com
Postat av: Klara

Snö? OKEEEEEJ, flytta söderyt med mig!

2008-10-26 @ 10:12:55
URL: http://klarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0