Hello everybody

Hello everybody hur är det? Själv är det ganska bra, i veckan är det inte så mycket läxor men det blir ändå så att man pluggar varje dag! Vad har hänt i dag då? På barn och fritids lektionen har vi börja med att alla ska hålla i en aktivitet. Jag Bella och Ann hade det förra veckan. Vi gjorde inte stöta mark. Det var jätte kul !

Idag hade Ida, Johanna och Jonathan en jätte rolig uppgift. Man skulle göra sig själv i silkespapper. Och man skulle utgå från att man var 10 år.



HAHA det här var asså jag när jag var 10 år :D:D



Det här är alltså Bella när hon  var 10 år. jaa vi har alltid varit olika ;P


Vi bodde nämligen grannar när vi var små, Bella älskar att spela hockey och fotboll, jag = hatar det. jag älskar att shoppa och fika, Bella älskar att fika. Haha det är bara så att vi e helt olika men vi är ändå jätte bra kompisar. Kanske just därför vi passar så bra tillsammans?
 
No matter what, love you bitch <3



den här bilden är värkligen inte ful men ja ska försöka he in så många bilder på therese så att hon blir less och suddar bort mitt ansikte på en viss bild :P gissa vad henne standard pose är? vinnaren får en date med henne på fredag!!

Ann ringde nyss och sa att vi kanske kan ha sovmorgon i morgon till 11.30 eftersom engelska läraren kanske inte kommer, men det är ingen som vet säkert och det är ju skiiit irri!!!

Men ja ska fara ändå ; / så man inte får frånvara... än så länge har man ja ingen Oo stolt! Haha nä nu ska jag fortsätta se på Idol. Ha de braaaa


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en elak kvinna ;o

2008-10-02 @ 17:25:27
Postat av: Linnea

så himla söt du blev emma (;

2008-10-02 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0