Hello everybody

Hur mår ni? Jag mår faktiskt lite bättre än förra veckan, jag tror faktiskt att pappas tabletter funkar.  pappa var tvungen att fara till stockholm och jobab igår :/ saknar han redan. men han kommer hem...imorgon tror jag :)  Plus för de!! =P


Hahah nu började jag tänka på plus plus som är en slags leksak som jag faktiskt nyss har lekt med :D. Vi har ju som sagt nyss haft fördjupnings arbeten i skolan som handlar om leksaker ( min korp) våran lärare Ulrika började prata om en nya leksaken plus plus. Idag tog hon med och visade hur dom ser ut + att vi fick prova leka med dom. Det var faktiskt jätte rolig. Man kan bygga hundar och katter. Ja, faktiskt vad som helst.


( dem heter plus plus eftersom bitarna ser ut som 2 plus) 

                                           
                                                

                          Som ni kanske ser så består hela figuren av flera olika ++ som man har byggt ihop

nä nu ska jag fortsätta att anteckna (har missat ganska mycket under tiden)
puss och hug/ E


Kommentarer
Postat av: Amandy

Haha, fan va tuff ^^

En sån vill jag ha i julklapp!

2008-10-16 @ 17:14:24
Postat av: Linnea

hahha, fräsig ;)

2008-10-16 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0