Happy birthday to me

Hej alla läsare. När jag vaknade tänkte jag att det skulle bli en jätte härlig och solig dag. Men när jag sedan tittade ut genom fönstret såg jag att det verkligen inte stämde. Det regnade och blåste jätte mycket, så jag for och simmade ett tag. Det var jätte skönt, simmade ca 40 varv (1 km) efter det var jag ganska trött och bestämde mig för att se på TV och äta lite ben and jerry´s. Mumms!!


Efter det hade jag och Amanda bestämt att vi skulle vara med varandra, och jag hade en liten present till henne nämligen C-vitaminer eftersom hon kan behöva det (hon har väldigt dåligt immunförsvar)

och vad tror ni är det första jag ser? Jo ett brev.

        

Det står "här spenderar jag mångaa timmar med MSN och the sims. sen var det nån konstig text och det följde med en spegel. 

          

  Det var nämligen spegel skrift. där det stod "glöm inte att trycka på på knappel". och jag började förstå att det var nu   
  jag skulle få min födelsedags present. (även om det var 3 månader sen ja fyllde år) :P

 
        
bild 1. det var en ledtråd vars jag kunde hitta det andra brevet. ni ser kanske själv vad det står
Bild 2. De här hittade jag i Amandas garage ett brev och en...tång. i brevet var det en karta.

       

det var alltså därför jag behövde tången. för i hålet fanns det massa saker
Engelsk te, en halv banan, hö och ett till brev

  
 kladdigt :S
 
        

Bakom huset fanns det alltså något kladdigt. vad kan det vara?

Det var inte så farligt som det ser ut. det var bara såpa och olja och en massa påsar, jag skulle hitta rätt påsae där det var ett brev där det stod " gå till bron" 

 


Det var därför det var en banan och hö i hålet :P och i paketet var fans det, en stor te kopp, en te kanna, chips från england, choklad från enland och lite andra saker. sööt amanda som hade fixat allt. det var jätte kuuul !!!! pusspuss på dej <3

                                                           

                               När jag sen kom hem var  Jens och Lotta på besök ( mamma och pappas kompisar)
                                                                Jag fick ett paket (vet inte varför) av Lotta. 

                                        
 
                                            Hon är jätte duktig på att göra fina paket, blir lika förvånad varje gång. 

       

Det var ett par jätte söta koppar, jag sammlar typ på sånna saker ^^ dom kommer från hennes inredningsbutik som jag ska fara till på...onsdag tror jag, nu ska jag plugga  Oo kul va? nä j bara skoja ^^ om ni inte fattade det :D kjaam kjaam


Emma säger:
VA HAR DU FÖR NÅN VISNINGSBILD


Amanda säger:

Tihi Tihi Tihi ja vad vet jag ?


Emma säger:

din lilla fula fisk


Amanda säger:

typ Aborre eller Gädda ?

Emma säger:

typ mört


Amanda säger:

Ooooh!


Amanda säger:

jälar


Amanda säger:

dom är så jävla beniga


Amanda säger:

Kan jag inte få va en vithaj?


Amanda säger:

nej en delfin


Emma säger:

nääää de får du inte!


Emma säger:

du e en mört och ja e en delfin


det slutade att båda vart delfiner, Amanda en blå och ja en rosa ^^ 


Amanda säger:

så kan vi simma tillsammans i solnedgången.

det vart väll ett bra slut !!


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi är små delfiner,

som äter mandaringer.

Vi tycker om att simma,

men har problem med att springa!

- Aj äm väry poetisk.



Skitsöta koppar!

2008-10-05 @ 20:51:50
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: terese

woowninga bilder på mej ^^ kraam

2008-10-05 @ 21:36:53
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Klara

MEN HERREGUD HAR JAG GLÖMT DIN FÖDELSEDAG!?!?

TUSEN GRATTIS JAG RINGER DIG IDAG

2008-10-09 @ 17:20:42
URL: http://klarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0