Fukk dag !!!

Hej alla läsare :D hur mår ni? Själv har jag haft en jävla skit dag!!!

de började med att jag vaknade as förkyld så mamma ville inte att jag skulle fara på skolan, men ja missar så jävla mycket om jag är sjuk en dag!!! så jag sket bara i att vara me på idrotten. (första gången jag missade en idrottslektion!)


Jaha så då satt jag där och tittade på när dom andra hoppade runt, efter ett tag vart jag ganska less på att inte göra någonting, och så kom jag på "jag har ju med mej nagellack i väskan" så jag började. När jag nästan var klar så sa idrottsläraren att det inte var lämpligt att måla naglarna där= / och jag bara okey... och vad tror ni jag gör? Jo med det är klart att jag spiller ut halva nagellacks burken!!!

hoppas hon inte märker det!! men de gör hon nog för det var inte en liten fläck!!


                                                   


Jaha va hände sen då, då hade jag inte ätit nån frukost eftersom jag var så förkyl på morgonen, så jag och Therese tog hissen ner till elevfiket och köpte en yoghurt. Sen somnade jag på medicinsk grundkurs, och när jag kom ut så såg jag att jag tappat bort börsen :O jag sprang typ runt på hela skolan och letade efter den eftersom jag har ALLT i den, id kort, betalkort och hm kort och mycket mycket mer !!
 
Bella smsade till och med till 180 180 och frågade vars den låg. men dom kunde ju inte svara på den frågan. Men de va lugnt för jag hittade den i dataväskan ^^


Jaha sen när jag skulle he in börsen i skåpet så står de en kille och tar mitt lås!! och ja ba OMG men ja fick tillbaka den ^^


Och sen kom jag 7 minuter försent till arbetssett och lärande. (första gången jag kom försent till en lektion) När jag väl kom fram till lektionen så har jag glömt min TP sladd hemma.... så ja kommer int in på Internet.


JÄVLA SKIT DAG !!!!


jo sen när jag kommer hem så kanske jag skriver om vad som hände i helgen(de va skit tråkigt) puss och kram hela dan (som morfar brukar säga) ^^


Kommentarer
Postat av: Linnea

Emma, det låter som det var en skit dag idag.. :/ puss på dig! <3

2008-10-22 @ 09:52:19
Postat av: Linnea

Emma, låter som du haft en dålig dag.. ;/ hoppas det blir bättre! puss <3

2008-10-22 @ 11:43:13
Postat av: Linnea

oj, trodde det inte hade kommit in...!

2008-10-22 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0