FUCKING DAG

Fucking dag (än så länge i alla fall!) Det är såna här dagar då man bara vill ligga kvar i sängen och sova 100 timmar till. Nä men det vara bara att gå upp. Efter att ha fixat mej skulle jag gå ut och tror du inte att de regnar och förstör sminket och frisyren? Jo men de e ju klart! + att jag blev jätte blöt. Och när jag kommer till skolan och vill ah lite medlidande så e de typ ingen som håller me...

Men det är ju tur att Ann är lika söt och glad som vanligt!! men ändå de e ändå mer synd om Therese som måste gå upp 6.. ja går typ upp 7.... okey kvart över :p. Nä dee helt enkelt en helt jävla skit dag!!!!!!
 

                              
                                       

                                                                              Ha de bra i regnet!!!!!


Kommentarer
Postat av: Amandy

Aw, stackare. Blot som en katt ? ;)

Gissa vem som kom till skolan klockan 8, nar vi egentligen borja 20 i 10 och jag hade kunnat ta den sena bussen ?

Faasen va skill jag ar :)

Nu har jag tyckt synd om dig, do for du tycka synd om mig.

Tihi

pusspuss

2008-10-17 @ 12:17:25
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Linnea

visst skulle du till a-jaur ihelgen? :)

2008-10-17 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0