Dagens uppdatering :)

Jag är såå less på mitt hår. Det går inte att göra nå åt det, när man väl fått till frisyren tar det inte mer än 1 minut så har det lagt sig ner igen. I morse hade jag sovmorgon så jag bestämde mig för att försöka locka det, men det blev inte som jag ville ha det. Men det blev ändå rätt okej. Men det är såååå svårt att locka själv där bak !!!

                                                                

                                                                      grymt dålig bild. lovar mitt hår såg bättre ut!!

efter att suttit och nött bag i da box på skolan ( det är typ våran klass låt, sjukt lejd :P ) ca 3 gg så bestämde jag, Therese och Ann att vi skulle gå och köpa fika i elevkaffet. Och till min stora besvikelse så hade dom slut på yoghurten.

                                        
              
                                                                             Men Theres fick sin munk :P

som ni antagligen förstår så var vi ganska trötta efter  att ha gått hela vägen ner så  vi bestämde oss för att ta hissen upp ( villket man inte får) tur att ingen lärare såg oss !!

                                     

                                             både Therese och Ann är hiss rädda :P men det gick bra ändå :D

jaha va kan jag mer skriva om.... jo ja har dagens bilder på Therese som ja ska he in. om ni undrar varför så läs inlägget nedanför:)



 de är bara att säga till när jag ska sluta Theres :P
NU ska jag gå och lägga mig (även om det är tidigt)

NattiNatti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den elakaste jag vet..

2008-10-03 @ 08:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0