About today

Igår var jag som sagt var med Linnea, Linnea och Milla, vi hade jätte kul!!
kring 5 bowlade vi, kom dock sist men de va kul ändå :) 


                                                           

kommer int ihåg om de va Linnea lr Milla som vann ; /

efter det for vi och åt på ÄP. pågäv till Konsum började vi prata om julen, och va tror du vi ser i ett skylt fönster 



ja fick såååå jul längtan!!!!

 Sen for vi hem till mej där vi såg på TV och myste på. Kring 12 somnade vi (jag) och vaknade morgonen därpå av att Linnea låg och hostade, skulle kunna döda henne för klockan var typ 8. Men då var de ju försent att somna om = / så vi gick upp och åt frukost, Linnea går hund på gymnasiet så hon ville att vi skulle spåra me min vovvve. De gick ganska bra. Men han tyckte nog att de va ganska tråkigt ;P sen gick vi hem till mej och åt lunch, efter det for dom typ hem.
 


Sen bestämde jag Amanda och Bella att vi skulle hitta på nå. Vi for hem till Amanda och lekta me Smilla, "jag blev sååååå glad att träffa Amnanda, för hon är bäst på alla sätt och vis, ni kan inte förstå./ Amanda" ja håller me amanda på pricken ^^


Sen for ja hem och åt och snart ska ja på Byn de sku va nå där, vet it va men de blir nog mysigt ^^

BTW De va jätte kul att få kommentarer av Matilda och Maja.. de kom typ helt oväntat ^^

Men självklart är jag jätte glad över dom andra kommentarerna åxå

lägger kanske in nå bilder sen
puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gullunge :)<3

2008-10-30 @ 17:38:55
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0