Utkast: Såg att ...

Såg att Ann har varit och gästbloggat 2 gg idag. det var ju kul, de får du gärna fortsätta me :P

nu när du ändå kan mitt lösen och allt. Hahaha idag har vi varit och filmat 3,4 och 5 åringar för att kunna se deras motoriska och intellektuella utveckling. Asså de va en så himla söt tjej där, då höll vi på och rita och så såg ja hur hon tittade på mej och så sa hon"vill du veta en sak, jag tycker att du är vacker " asså så himla gulligt!!!! skulle typ kunna äta upp henne!


Sen när vi skulle gå märkte ungarna att jag var kittlig, fuck... jaha så då hade jag alla ungar efter mej. Och en unge bet sönder min kofta.. de e sant. Men de gjorde inget för hon var åxå så gullig. Och då kan man ju inte bli arg ^^ men herregud vilken bra mamma jag kommer bli.. nooot...
ja vill typ lägga in en bild men vet it vilken = /

                               

asså den passar verkligen inte in men ja lägger in den ändå ^^

pösspöss♥


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ahahaha, bet hon sönder den? hahah x)

Klart du får följa på bio, men var de inte i helgen som du skulle fara och nån sku komma och de?

2008-11-14 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0