torsdag =D

Heej igår var jag och Therese på stan, asså ja hittade ingenting, bara 2 klänningar.

hittade en ganska fin kjol, men den minsta storleken var 34 och de var alldeles för stort :( varför ska dom alltid ha så himla stora storlekar på alla kläder?

Men Therese hittade ganska mycke = D
 

Jag Ann Therese och Bella har nyss varit och fikat, tänker inte nämna vad vi pratade om ^^ ni får ringa och fråga vad om ni vill veta :P


Ja blev så himla glad när jag vaknade och det första jag såg var snö!!! hur mysigt som helst =D

Nu har jag kommunikation =S fuck va tråkigt! nä men jag måste typ lyssna nu för vi har en inlämning tills nästa vecka och som jag inte har börjat... ojdå


pösspöss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0