sorry

Hej ni kanske undrar varför jag inte har skrivit på ett tag men de har varit nå fel på min sida /=

men nu är jag tillbaka ^^ idag skulle jag mamma och pappa fara och fika på de nya fiket som har öppnat i älvsbyn. De ska tydligen vara jätte mysigt. Jaha så vi satte oss i bilen, och när vi kommer fram så är de stängt..... ja blev jätte besviken. Men vi ska fara en annan gång =D sen har jag och mamma legat och fortsatt se desperate housewives. Vi har kommit till den tredje skivan på snart ett år... så vi har många timmars TV tittande framför oss.. ca.... 50 kanske.


Nähä nu går de inte att ladda upp Bilder... JA DÖÖÖR!!!

Nä nu orkar ja it me den här bloggen längre. Nu ska ja gå och vara lite social me min familj... pusspuss

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0