Sönda

Hej de va ju som gode länge sen ja bloggade nuu.. så ja tänkte att ja skulle skriva lite. Igår skulle de komma typ 12 personer till Terese. Men de slutade men att de bara blev 5 =/ tråk på er alla som inte kom!!


nähä men va gjorde vi igår då? Ja de började me att Rob. Och Timmy kom. Och efter ett tag kom Johanna, men hon for lika snabbt som hon kom. Och efter ett tag kom Magnus. Så vi satt där och pratade lite. Sen skulle Robert och Timmy äta. Så vi följde dom och åt. Sen när vi for tillbaka till lägenheten såg vi på TV. Och sen höll vi på så ett tag. Vi spelade sanning och konka. Hahahha de va jätte kuul. =P


Senare under kvällen började jag må jätte dåligt, ja vet inte varför, men ja somnade iaf. Sen när ja vaknade såg jag att dom andra satt och spelade klädpoker. Terese förlorade alla gånger =P


Terese, Robert och Magnus gick ut och rökte men ja och Timmy stannade kvar, och jag bestämde mej för att fara hem eftersom jag var så himla trött och tänkte att de nog skulle bli roligast för alla om jag for.... så mamma kom och hämtade mej...


idag ringde jag och väckte alla som sov över, förlåt men ja trodde ni hade vaknat 11 =P hörde att ni hade varit vakna till 5.


Robert och Timmy borde vara på väg hem nu. Så ja ska snart ringa till Terese och fråga när vi ska komma och hämta henne. Hon ska sova över hos mej eftersom hon bor i vidsel och hennes mamma kan inte komma och hämta henne. Ida tycker att vi ska baka pepparkashus idag. Ska höra me Terese va hon tycker.


Ooo nästa vecka ska man börja julpynta =D=D=D mamma och pappa har dock redan börjat, Ida me btw. De e bara jag som inte har gjort de.... en sak som mamma dock inte tar ner nu är julgranen. Hon tycker att man ska ta fram den 1 dag innan jul. Men jag brukar ta ner den när ingen är hemma för då kan dom inte säga något när den redan är nere. Smart va?! Vi har nämligen plastgran =/ men mamma tål ingen riktig. Men den är faktiskt jätte fin och ser lika dan ut som en riktig. Den är bara lite för stor....


nä men tänkte att ja kanske tar ner den om 1 vecka eller sååå.. jaha va ska ja skria nu då?? inget för ja ska gå och duscha nu..


puss i ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0