snart lördag ;DD

nu äre fredag, sitter och har medicinsk grund, huuuuu! men slutar faktiskt gooode snart, eller tio i tre iaf ;) men jag skulle bara säga at jag hatar denna lektion, och eftersom jag itne har nå bättre för mej så sitter jag och skriver blogg. sen när vi slutar ska jag ringa till papsi får han komma och hämta mej med bilen, orkar inte gåå haha. hur som haver, sen ikväll blire å tråka och imorgon ska jag sola och duscha innan folket börjar komma till byn, blir typ sju åtta pers så gode lugnt :) jag och emma ska köpa godishalsband också hahahahaha ;DD men nu hade jag itne så mkt mer att skriva.. eller.. nää, det hade jag nog inte.

EMMA ÄR BÄST, OCH OTROLIGT SÖÖT HAHA ;D

/ Terese den bästaste ;) torrpöss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0