Min tokige vän Emma =)

Hej alla glada människor!
det är amanda B (från skellefteå) som skriver idag.
nu har jag äntligen kommit hit till Älvsbyn, till emma! det är verkligen såå kul att vara här! =)
idag har jag och emma varit på hennes skola, det var öppet hus. Jag fick följa med emma och se vad hon skulle göra, det var väl kul, men jag känner ju inte så många så jag kände mig ganska osocial :P men det var trevligt att träffa hennes snälla och roliga kompisar =)
när vi kom hem satte vi oss och kollade i skolkatalogen, spelade lite piano och nu ska vi snart äta mat igen =) hehe
och förresten så går emma just nu omkring i sin rosa morgonrock, hon har haft den sen vi kom hem hehe (tänkte att ni ville veta:P )

vad händer med älvsbyn killarna egentligen??! har ni inga snyggingar??
jag och emma låg hela gårkvällen och pratade om alla snyggingar som finns hemma hos mig:P hahah (skoja! )

ikväll så ska vi på bio med amanda och bella typ =) ska bli najs =)  efter det så ska vi nog hem och prata och chilla...kanske äta godis haha vem vet? :P

tyvärr så åker jag hem imorogn igen så kom inte o stör ikväll hahah jag ska ha emma för mig själv =)=)
juste, på bussen igår hände ju en lite rolig sak, en kille gav mig sin msn!!:P hahah jag blev jätteförvånad....han kankse inte har så många andra kompisar hahahah får se hur det går på bussen imorgon då =) kan ju försöka skaffa en liten pojk åt min lilla emma =) men hon måste ha någon bra =) men det konsitga är att jag vet inte hur emma vill att han ska se ut för att vi tycker verkligen inte samma sak på den fronten hehe =)

men nu tror jag att det börjar bli dags för mat =) ha det så bra allihopa! (även fast jag inte känner er haha )
vi ses kanske när du minst anar det heheheheh

tack för allt emma =)

kram Amanda B

 
             

hahah jag minns typ inte ens vad vi gjorde när dom tog bilden :P men vi busade nog som vanligt =)
bilden är från konfan -07 och på tal om 07 så är mitt mobilnummer 0730581*** haha :P
om ni vill veta hela så adda mig på msn: burstrom*****_@***** hahahahah =D 

på konfan så bodde jag tillsammans med emma =) varje morgon så väckte jag henne med att hoppa på henne hahah:D råååkul =) 

men nu måste jag sluta men kom ihåg att var rädd om min Emma :D

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0