Klemens min älskling <3

Igår hade min älsklings-Klemens namnsdag! Var och firade honom med smörgåstårta, skagenröra, smek och lite.... ätbar hudkräm. (jordgubbssmak!)

Sen for vi till Degernäs och åkte skridskor på den lilla tjärnen där. Sensuellt och romantisk, I loved it!
Efter vår häärliga skridskotur övernattade vi i en liten timrad stuga beläget vid en mysig liten å. ÅÅH KLEMENS! DU ÄR SÅ ROMANTISK! Ingen annan kille skulle göra något som detta för mig, gudars, I love you so fucking much! <3<3

Nu ska jag ut på stan, leta efter trafikljus och Klemes på hans vita springare. Come and save me, baby!

Ja, som ni förstår brudar har jag lagt vantarna på världens, universum, beintlighetens most wonderful gosse in the hole världen! TO BAD LADIES, BUT HE IS MINE !! haha, in you face.

puss puss.



* inlägget är skrivet av Amanda. Mer av min spännande värld hittar ni på : www.herrkantarell.blogspot.com
se ya  there !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0