Kalla mig desperat

Hej, jag vet egentligen inte om jag ska skriva om det här, men är man desperat om man tittar på mobilen 24 timmar om dygnet för att se om man har fått ett sms? Man väntar och väntar och plötsligt har man fått ett... man tänker att det bara är från mamma eller nån, när det visar sig att det just är det, så kan man inte bli annat en ledsen, eftersom man så gärna vill att det ska vara från en viss person... man känner sig även desperat om man själv skickar iväg ett sms där det står " Hej vad gör du" :)" man förväntar sig att den speciella personen ska skicka sms. Men inte en själv, eftersom det verkar för desperat och genomskinligt... men vem vet, kanske tänker den personen samma tankar, även om det verkar omöjligt.


Nu ska jag inte trötta ut er nå med mina tråkiga tankar! Skriver bara eftersom jag inte har nå bättre för mej och har inget vettigt att skriva om. Inte för att jag nånsin skriver om något vettigt men ändå... nä nu ska jag... göra ngt annat.


Pusseli puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är inte desperat Emma, du är kär =) ;p

2008-11-03 @ 11:54:50
Postat av: Amanda

huvva då :)

Du får lätta på hjärtat när jag kommer ikväll! :)

(om du bara ville svara i telefon.. grr)

2008-11-03 @ 16:52:25
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: terese

du är inte desperat du äju kåt ;) syns imorgon <3

2008-11-03 @ 18:11:22
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0