hockey

idag har jag spelat hockey... de konstigaste av allt är att jag inte ramlade en enda gång. Jag passade på att ta lite kort, men dom blev inte så bra eftersom jag inte kunde hålla kameran stilla eftersom min balans inte är 100 % 

       
                        Therese                                                        Bella

                           hahahha vem av dom tror ni spelar hockey??

har nyss haft prov i medicinsk grund, de gick ganska bra.. svarade på alla frågor för utom en fråga som ja inte ens har hört talas om. Slutar om 5 minuter.. fan drygt. Asså de e helt sjukt hur mycket ja ahr börjat svära. Ja måste sluta vara me Therese!! hon gör dåligt inflytande på mej ;P

pusselipuss♥


Kommentarer
Postat av: terese

haha jag har bäst inflytande på dej ;D

2008-11-11 @ 12:12:59
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: AmandaB

haha emma jag är såå stolt över dig!!:P

vi måste ju åka nån gång i vinter, jag är säämst:P

jag längtar råå mycket tills jag kommer till dig!=) ha det så bra kram =)

2008-11-12 @ 18:09:28
Postat av: gääääbbiiii

jätte kul på idrotten:)

jag tyckte att du gjorde det jätte bra.

det där med balansen kan jag hjälpa dig med. :D

vi kan ju ta en runda till ishallen :P

nu... sovgott och ses i morgon på öppet hus :D

2008-11-14 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0