Hej allihopa

kom hem från skolan för ett tag sen. Idag har de varit en skit dag!! de började med att vi skulle ha idrott kring 8, va händer då? Jo men de e klart att den blir inställd!! jaha men ja lovade Teres att följa med henne till badhuset. De va helt perfekt för ja hade laddat över musik på dator dan före, Så då satt vi där och lyssnade på musik. och plötsligt hör jag några som ropar Emma, de va Olivia och Olivia, vi har träffats en gång förut men ja fick ändå en kram =D dom går kanske i 4,5 men de blir jätte bra för ja ska praoa hos dom efter jul...


                                           

jaha så när vi for därifrån såg jag att jag hade tappat bort nyckeln. Fuck!!!men ja orkade it bry mej, jaha sen så fortsatte dagen med medicinsk grund som sööög!! och efter de hade vi 3 timmar med film saken, de va ju kul men vi han inte klart, har jätte mycket kvar och de skulle va klart idag...ojdå men de gör nog inte så mycket =D'

                                         

Vi fixar lite me filmen



                                          

De kanske inte är så konstigt att vi aldrig blir klara( jag och Ann) medans bella fixar me filmen :P



hörde nyss att alla som ja vill ska komma kommer den 22. =D de blir nog jätte jätte kul! aja ska dra nu
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Ann

Du fick ju inte skriva att det var jag :O jag höll för händerna för att jag skulle få vara anonym :O ! hahahaha

2008-11-21 @ 09:56:35
Postat av: Anonym

Du fick ju inte skriva att det var jag :O jag höll för händerna för att jag skulle få vara anonym :O ! hahahaha

2008-11-21 @ 09:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0