HAHAHHA

Jaha va har hänt i dag då? Inte så mycket.. har varit på¨skolan och tydligen pratat sönder Therese och Bella... men det tycker jag inte att man kan säga att jag gör! Ja berättar bara många  viktiga saker :P


Joo mamma har fyllt år i dag.. jag och Ida köpte att par snö örhängen, jätte fina. Mamma blev jätte jätte glad!! hon fick åxå massa andra saker av pappa och alla andra men de orkar ja it skriva om ^^


asså ja hittade en jätte rolig bild som jag bara måste lägga in ^^^



                                        


varför tänker jag bara på Therese ?^^

snart börjar desperate så ja ska gå nu hadebra ♥

Kommentarer
Postat av: Ann

HAHAHAHAHA! Jag tänkte också på Theres !! till och med innan jag såg vad du hade skrivit under bilden :D hahahaha

2008-11-04 @ 22:40:42
Postat av: terese

tackar så mkt det värmer ;DD

2008-11-05 @ 08:30:42
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0