Ann fyller på lördag =D

Joo Ann fyller år på lördag... de kan ju vara bra att veta. Jag fick inte skriva om vad hon fick av Mimmi. Men ni kan få en ledtråd.. den är liten, lurvig, går på 4 ben, och heter skrutten humm va kan det vara... snälla Ann skriv en kommentar där du berättar vad det kan vara för nå. jag tror att det är en fågel...

Jaha nu har skolan börjat... tråååk!! nu har jag mänskan socialt och kulturellt... de är ju...trevligt.

Jag och Bella har nyss varit på konsum och köpt de där hemliga som kommer in idag. Ni får veta vad det är ikväll :)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR EN DVÄRJ HAMSTER :D:D <3

2008-11-04 @ 11:28:46
Postat av: Ann

Glömde skriva vem jag var :D

2008-11-04 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0