www.HerrKantarell.blogspot.com

Heeej alla goá och glaá männskor där ute! :D


I helgen har vi varit i LULEÅ och sovit i lägenhet. De va mys. Men det var nånting som fattades.. (emma knows) ;)
Vi åt middag på Waldorf och sedan såg vi på bio. Låt den rätte komma in.
Sådär lagomt mysig film, heh. Efter bion gick vi tillbaka till lägenheten där vi åt godishalsband (HAHAHA EMMMA) kicklas som fan! och smsade. Jag är så rolig då jag är övertrött. Jag tror jag dör. (host)

"Hur lång tid tror ni de skulle ta att gå från bion till lägenheten om man var en kyckling?! Om man var en liiiiiten liiiiten kyckling?!"
- ja, vad ska man säga. Är man djup så är man.
SUPERTRION!
Ankan är jag
De söta marsvinet är Emma
och Sköldpaddan är Gab

Puss i nacken
/amanda

Kommentarer
Postat av: Emma

ooo så feeeint du har gjort ^^

2008-12-07 @ 18:27:16
Postat av: Secret lover

Mehehe.. visst har jag ? ;)

2008-12-07 @ 18:59:53
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0