Utkast: Alla är ...

Alla är så himla osociala, eller alla utom Amanda =D nä men ja vet it, de kanske är jag och Amanda som är över sociala?? ja de kanske är så ^^ men men.. nä nu känner jag hur jag håller på att få ett sånt där bloggutbrott ^^ hahahaha nä men serri... ja blir jävligt less på dej. Du kan ju som it ge mej falska förhoppningar och sen bara skita i de... no för att ja vet att du bara vill en sak men ändå.


Hahaha oj va hemskt de blev ^^ nä kan it beskriva hur ja känner. Men om du fortsätter såhär så orkar ja it fortsätta prata/ vara me dej. De är helt sjukt att du har fått mej ledsen flera gånger även om du inte har en aning om de... + att alla säger att du verkligen inte är bra för mej och det är jag väl medveten om. Men ja kan ändå inte bara släppa dej...

nää nu orkar ja it deppa nå mer pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: terese

hahahaha näää ;D men det lät ju bra i alla fall ^^

2008-12-08 @ 08:17:42
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Amadan

huvvaligen lilla gumman! :/ <3

2008-12-08 @ 16:09:30
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0