snuskemma!

Heeej Amanda (www.herrkantarell.blogspot.com) här igen då. (gör lite smygreklam för mig egen bloggiloggis)
Emma har varist så faaaasligt dålig på att uppdatera på sista tiden, så jag tog tummer ur och gjorde något åt saken. Men alltså, det är ju jul, och då ska man vara snäll.

På Emmas order ska jag berätta om vad hon har fått i julklapp. Förutom alla sexleksaker jag gav henne har hon fått:
-Lite filmer.... meheheh ("desperata hemma fruar" och "sex och stad") snuskemma!
-En uppblåsbar**** (säng eller tjej? lika snuskigt både och...)
-En mixer som kan göra typ allt (OMG EMMA)
-En massa tidningar (PLAYBOY)
-Ett till täcke eftersom hon ska skaffa dubbelsäng (pervers j*vel....)

Well, sen var det en massa annat också. Men ingenting jag kan associera till något snuskigt, så jag skiter i dom grejjerna. Ikväll kommer Emma hem till mig osså ska vi baka pizza och kolla film. Tihi. Chillebill typ.


PUSS PUSS
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

AMANDA :o

2008-12-27 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0