så kan de vaa

Amanda de är ingen fara!!! jag blir bara så less på mej själv, Och det som hände var helt mitt fel. Jag som trodde att jag hade kommit över han, tänkte att om ja tar bort alla sms som jag fått , kanske kanske skull det då bli lättare att komma över han. Men självklart ska jag ändå fråga ut alla jag känner om han. Men jag försöker verkligen sluta!!! men det kommer nog ta ett tag...



mamma ska vara borta i Göteborg i 4 dagar på nån föreläsning. Får se hur det går. Jobbigt att behöva bädda min säng själv ^^men det ska nog gå braa.


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Awe :) Men du de är lungt, de tar den tid de tar vettu.



HAH, Emma du är så lejd. Jag kan ju komma vid sextiden och bädda åt dig om du vill :P

2008-12-09 @ 11:31:44
URL: http://herrkantarell.blogpspot.com
Postat av: Anonym

nää jag kom ju fram till det jag med, vi måste börja ta dom klassiska toabilderna när vi är ute haha ;D;D

2008-12-09 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0