^^

Ja va ska man säga om min helg då?? rolig och tråkig samtidigt. Jag och Teres for till Pite för att fara på nå fjortis disco.. JA VEET fjortis som fan. Iaf när vi kom fram träffade vi Johanna och drog till Robs lägga där träffade vi nåra. Vi satt bara och pratade =P typ... sen efter ett tag kom mattias och vi började fara till discot. Jag och Johanna gick lite före Teres och dom.. när ja sen tittade bak såg jag att Teres och Tomas låg i varsin snödriva och ja började fatta att det inte skulle gå så bra... när vi fått upp båda och kom fram till discot gick jag Johanna och Rob in. Jag och Johanna dansade lite men de va inte så himla kul för de va typ bara små fortisar och 15 åringar där.


Vi blev ganska oroliga när inte Teres hade kommit in så vi gick ut och kollade. Då såg jag hur Teres stod med 2 poliser. När ja kom ut och frågade va som hade hänt så hade dom tvingat henne att blåsa och dom såg att hon hade druckit...


efter de pratade ja med Teres mamma, min mamma och polisen bestämde dom för att hon var tvungen att fara hem. Så ja följde med Teres till polisstationen där vi väntade i typ en halvtimma.


Sen for vi hem. Och jag som skulle äta skrov för första gången =P men de hann vi inte me =/


Vi skulle aldrig farit från lägenheten för innan de var de jätte kul!! en annan sak som är rolig var min, teres och Johannas tävling.. jag och teres kom på delan första plats 6-6 och Johanna vet ja int men kanske... 3 eller nå sånt ^^ de trodde du väl inte Teres (A)


idag har vi tagit in julgranen =P jaha de va typ lite om hur min helg har varit..


hade så braaa

pusspuss


Kommentarer
Postat av: amandy

åååååh fjortisemma:D

<3

2008-12-21 @ 16:50:39
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: susan & tyra

god jul ! :D

2008-12-21 @ 21:32:42
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: terese

nää det trodde jag verkligen inte, men blidde glatt överraskad haha ;D;D

2008-12-22 @ 18:30:25
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: DU vet vem xD

Teres och Tomas låg i varsin snödriva och ja började fatta att det inte skulle gå så bra... när vi fått upp båda............ Emma e det sanningen? det var inte så jag minns det ;)

2008-12-23 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0